2009年4月23日星期四

情绪

情绪继续低落~~今天,找来了太多人讲述自己的状况,情绪却如近期的股票恒升指数不升反跌~~
最近的我很不正常,EQ很低,我已经不是我,我已经没能力驾驶自己的情绪~~
不知道要怎样描述,今天写Blog纯粹是发泄,发泄自己的一切,却想不到更好的词描写现在的情绪~~
我真的不知道你想要的是什么了~~你很烦人~~~我很讨厌你~~快点离开我~~

6 条评论:

匿名 说...

wei...
wat happen for you...
relax ah...

冰城萤火L'Islande_Luciole 说...

thank you ,do i know u?

匿名 说...

hehe...
just someone which visited your blog...
dun mine that...

Majorie_Rotkappchen 说...

later when u go there, wil u keep writting new post? coz u'll be bz.....

Majorie_Rotkappchen 说...

y u reply at my blog ? U should reply here. Y the 1st week cannot bring laptop? Hv u bought a laptop?

冰城萤火L'Islande_Luciole 说...

i din buy laptop yet~~
my mum says no nid ,cuz no use gor